Kick ass 2


Tom ford


wääääck

jag suger, här är bilder ifrån school.
 

tierd

usch, jag har ingen ork. Måste få mer ork och måste träna! Om jag inte börjar träna får jag inte ork. ALLT suger jus nu, 1 september blir jag äntligen glad. Men vadfan det är 4 dagar kvar, hur ska jag ta mig igenom det?
 
Denna låt är obeskrivlig och framträdandet är amazing. KANYE THE GOD.
 

Get More: 2013 VMA, Artists.MTV, Music, Kanye West


från igår

Jag var ute och sprang, jag var helt slut. Jag har tappat min kondiotion nu, har verkligen ingenting kvar! Det känns förjävligt! Måste springa idag igen, blir väl efter middagen.
 

Schoool


Mitt hår

klippte håret idag, nu är det kort igen.. men fyfan vad najs det känns. 
 

USCH

Mitt hemska schema suger, jag vill inte ens tänka på det. Jag vet inte, när jag fick det såg det inte så illa ut, men nu när jag tittar på det mår jag illa.  Så tidiga dagar och långa raster. Dem vill att man ska bo i skolan. Anyway måste börja med deput och måste ut och springa. Fyfan jag kan inte fortsätta som jag gjort, man känner att inom sig att man inte har ork att springa eller att göra något liknande, där av ska jag ut och springa och måste back to basic. Jag har planerat att springa ca 15 minuter varje dag denna vecka. 7 ggr i veckan 15 minuter. sitter nu i telefon med babe. 
 

Tierd

Frulle + vakna med nrj


Now you see me

Bästa filmen i år. Jag rekommenderar den starkt! Så sjukt jävla bra film! Oförnuft säg bar som fan, se den så fort du kan ! Kram


New golf shoes


Dormys

Ska kolla nya golf prylar


Godmorrgon

Helgen gick as snabbt, men det är jag glad över. Eftersom att nu är det bara 1 vecka kvar tills hemligheten. Jag är så sjukt glad och exited. Anyway det kliar sjukt mycket i ena mitt öga och det byter av då och då, det stör mig sjukt mycket.. förstår inte varför det kliar!? 

Idag har jag och min pojk tänk att åka till hans bror m familj, fett kul. Men vi får se hur det går.. Nä nu måste jag upp vi hörs senare.
denna klänning 2 die 4, ska absolut ha en liknande när jag gifter mig.
 

dead

är helt slut. Jag äter chips och kollar på where the millers, sjukt rolig.
 

STÄDA

 

Tommy Ton Shoots

Tänk dig att bära dessa kläder inom 5 år. Jag vill helt klart göra det.

new nails

 

School & burgerking

 

broke but still shopping

T-shirt, riverisland / Tights jeans, diables / Armband, present från mina päron
 
 
 

Igår

 

Inte bästa uppdateringen.

Har haft fullt upp idag, kom precis ut från duschen nu och måste verkligen blogga! Kollar på ett hemligt projekt just nu som kommer senare i bloggen. 

Idag blir det att åka in till Kista för att äta ute och kolla på bio. Vi ska se filmen The Heat, hört att den är stört kul

 
 

School sucks


Moroccan oil, dagens köp

Första gången jag använder denna produkt och jag är redan kär, köpte en ny produkt idag och blev oljan, fyfan vad jag är kär i både lukt och effekt. Så himla bra produkter, det är till 100% värd priset! Info:Moroccanoil Original Treatment är vårdande oljebehandling för alla hårtyper! Med denna marockanska olja för hår får du en revolutionerande kraftfull hårolja, likväl för fint samt grovt hår som behöver vård och näring. Med dess unika kombination av Arganoil är Moroccanoil Original Oil Treatment en styling-, ytbehandlings- och närande hårprodukt som vårdar och långsiktigt förbättrar ditt hårs kvalité. Oil Treatment är orginalet av hårbehandlingar med arganolja, Oil Treatment tar bort friss och reder ut ditt hår samtidigt som produkten bygger upp en flexibel styrka, ger glans och mjukhet samt skyddar ditt hår från skador av miljöpåverkan.

Moroccan Oil Original Treatment är perfekt för dig som har löshår, skadat hår från diverse färgbehandlingar 
och frekvent styling eller allmänt torrt och/eller ohanterligt hår. Den marockanska håroljan absorberas upp snabbt, tillför glans och långvarig vård utan att lämna rester eller en oljig och fet yta. Finns att köpa här: http://www.lyko.se/sv/artiklar/moroccanoil-100ml.html

SCHOOL&WAYNE'S

Trevlig första skoldag, leenden och caffe. Great

DAGENS

T-shirt, Riverisland / Jeans, Levis / (Skor, Vans) Ej med på bilden.

Naw

Är i skolan där av dålig uppdatering. Bilder kommer ikväll.


HEMLIGHET

Det är något stort som kommer hända nästa vecka.. helt sjukt. Jag är så jävla peppad.

Miley Cyrus

 
Känns som Miley är väldigt hatad just nu, men om jag ska vara helt ärlig så gillar jag henne. Hon ger inte ett skit till sina hatare och hon är sjukt stark! När alla hatar någon vill jag liksom gilla den personen för att vara annorlunda jämnför med alla andra. Hon är även en insperation, jag vill också vara lika ball sen ocskå och tjäna feta pengar. Haha.

Melanders Fisk


Som ni ser ovan, åt min far musslor.
Mor min åt torskrygg,
Jag som inte fastnade på bild åt lax med någon svamp och pilgrimsmusslor under laxen. MUMS!

Cravings på disksvampar och grus

Mackor på disksvampar och grus. Hon har redan fått två barn och hon åt samma sak under bådas tid i magen. Hon tycker att det är gott att tugga på och hon kan töppa ett helt paket med disksvampar på en dag! Men barnen har varken blivit sjuka eller skadade på grund av hennes special mackor. Det är ändå så sjukt konstigt hur kan man tycka det smakar gott, jag kan verkligen inte förstå detta!? Och hur kommer det sig att hon inte får några sjukdomar! Så konstigt verkligen! Länk till artikeln: http://nyheter24.se/nyheter/utrikes/751569-gravid-fick-cravings-at-smorgas-gjord-av-grus-och-tvattsvampar#

Har ni haft några cravings?

GIVENCHY

Antigona medium grainy leather tote, endast £ 1,345, ca 14 lax svenska kronor. Helt sjukt dyrt, men helt sjukt fina.
 
 

Bloglovin

Följ min blogg med Bloglovin

Är officielt med där, följ mig och jag följer dig tillbaka! (men tänk på att kommentera detta inlägg att du följer) Kram

Nyheter från HM

 

POWERKING

 

Är nästan intill obsessed med denna powerking suger free. Jag blir både pigg och dricker något utan socker. Fyfan har tömt en hel platta. På några veckor. Men jag har endast druckit en per dag, eftersom att det inte är bra för hjärtat. 
 
 

im bored

Här sitter jag nu, Jag är så sjukt uttråkad. Idag har jag inga planer förutom att träffa min pojk igen senare på kvällen. Jag tänkte börja med ett nytt puzzle på 1000 bitar istället för 500 som jag gjorde igår. Tror inte jag kommer att klara det, men vi får se. Juste! Skolan börjar om två dagar, det är  helt sjukt. På onsdag ska jag upp halv 9 och sedan in mot stan för att börja första skoldagen, spännande. Nu är det tvåan som gäller. Ska bli så sjukt spännande. 

Moroccan oil

Bästa inpacknings krämen, jag rekommenderar den starkt. Ditt hår blir både lent och ser fräscht ut. Här finns bra information om vad denna hårinpackning gör för ditt hår; Återuppbyggande inpackning. För kemiskt behandlat 
och skadat hår. Restorativ Hair Mask är avgörande för hår som är försvagat, skadat eller färgat. En 5–7min. Vitaliserande behandling som snabbt bygger upp hår som är i behov av intensivreparation. Dess effektiva formula är rik på arganolja och vegetabiliska proteiner, vilket bidrar till att stärka och återuppbygga håret som är skadat av kemiska behandlingar elleröverdriven styling med värme. Masken tillför protein till det försvagade håret, så håret blir starkare och vackrare än tidigare. Här kan du köpa produkten: http://www.lyko.se/sv/artiklar/varumarken/moroccanoil/moroccanoil-restorative-hair-mask-.html 

Helt slut

Vaknade precis. Somnade tre inatt, jag och min pojkvän var ute till 2 sedan kollade vi på 'American psycho´. Så konstig film. Se den om du gillar att lista ut saker, för denna film kändes det som det inte fanns svar på.. det är svårt att förklara om man inte sätt den.
 

Klar

Till slut lyckades jag klara puzzlet! Tog några timmar. Men jag hann göra en del imellan pauserna. Imorgon blir det nytt puzzle! Tyvärr fattades två bitar!


Puzzle


JAMAICA

 

MORMOR

Familjen

Godmorgon

Vaknade precis! Ska åka till min mormor idag med min pojkvän och syster. Tyvärr har jag ingen bild att lägga upp, men här är ett nyttigare recept på en tårta. Jag måste pröva denna ide. Ser sjukt god ut! 
 

RIVERISLAND

 

PAIN & GAIN

Nu blir det film med massa snacks. Weho. 
 

VICTORIA

Nu ska jag träffa bästa tjejen. Vi ska snacka skit och umgås som vanligt. Bloggar ute med mobilen. Kram

IGÅR

Var med Ayman och Ida. KUL.

WORLD WAR Z

Filmen var verkligen helt okej, fikade även med mamma och handlade två koftor. Film trailer nedan.
 

BAAAM

Life's a bitch and then you die; that's why we get high. Cause you never know when you're gonna go.
Nu är vi hemma hos ida. Vi ska snart ut, träffa min pojkvän och ha lite kul sedan blir det film mys.

"UTE BIO"

Softade tidigare idag med bästa Ida och Cornelia.
 
 

FLIPPAT


TODAY WITH IDA

 
Kläder: T-shirt och Skjorta, Ginatricot. Shorts, Zara. Skor, Dr.Martens.

Just in case

Blogg-design är inte klar, det kommer absolut mer. Men för att börja denna blogg så måste jag ju blogga. Det är miljoner saker jag saknar med att blogga. Men den största är att man har krav på att behöva ta många bilder och därav har man många minnen som är bevarade som man glömt bort. Jag upptäckte det nu när jag gjorde en scraapbook till min kära vän ronja som lämnar sverige för kenya. Flippat, jag vet. 

VAD FAN

 
 

Välkommen

Mitt första inlägg.


RSS 2.0