USCH

Mitt hemska schema suger, jag vill inte ens tänka på det. Jag vet inte, när jag fick det såg det inte så illa ut, men nu när jag tittar på det mår jag illa.  Så tidiga dagar och långa raster. Dem vill att man ska bo i skolan. Anyway måste börja med deput och måste ut och springa. Fyfan jag kan inte fortsätta som jag gjort, man känner att inom sig att man inte har ork att springa eller att göra något liknande, där av ska jag ut och springa och måste back to basic. Jag har planerat att springa ca 15 minuter varje dag denna vecka. 7 ggr i veckan 15 minuter. sitter nu i telefon med babe. 
 

Kommentarer
Postat av: Emilia

Svar: ja, jag gillar den texten väldigt mycket! :) längtar tills vårt vardagsrum är färdigrenoverat så jag kan sätta upp den på väggen ^^

2013-08-26 @ 20:07:04
URL: http://emiliaas.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback